Heeft u momenteel een Google AdWords-campagne lopen, maar heeft u het gevoel dat er meer uit te halen valt. Betaalt u relatief veel, maar blijft het rendement achter? Dan is het zaak om eens kritisch te kijken naar uw AdWords-campagne. Wordt er wel het maximale uit uw campagne gehaald of laat u kansen onbenut? Een Google AdWords professional kan naar uw AdWords-campagne kijken en beoordelen welke kansen u laat liggen. Vaak zit het al in de kleine dingen waardoor u meer rendement uit uw campagne kunt halen.
Campagne optimaliseren
Het optimaliseren van een Google AdWords-campagne kan leiden tot flink meer omzet. Middels een scan en vaak kleine aanpassingen is er al veel mogelijk. Maakt u bijvoorbeeld al gebruik van sitelinks, contactgegevens of een telefoonnummer bij uw advertenties zodat mensen snel contact op kunnen nemen? Sluit u zoekwoorden uit die niet goed scoren? Test u met verschillende advertenties? Het zijn zomaar een aantal zaken die u kunt toepassen om uw campagne rendabeler te maken, en dat is toch wat u wilt?
Een frisse blik
Een frisse blik op een campagne doet vaak veel goed. Een professional bekijkt immers alles in uw AdWords-campagne en wijst u op zaken die u zelf nog niet gezien hebt of waar u niet van op de hoogte bent. Door het uitbesteden van uw Google AdWords campagne bespaart u niet alleen tijd, maar ook nog eens geld. De klikprijs gaat vaak flink naar beneden waardoor u dus een stuk minder betaalt per klik. Hoe dat kan? Door de AdWords-campagne op de juiste manier te veranderen. Google AdWords verandert heel snel en er komen snel nieuwe functies bij (denk aan de ETA-advertenties), het is belangrijk om uw campagne cotinue hierop te sturen en bij te stellen zodat u het maximale eruit haalt.